تلگرام و اينستاگرام ماركتينگ
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 21
دیروز : 15
افراد آنلاین : 2
همه : 3695
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

چه بايد بدانيدبا گشت و انتقال در شبكه هاي اجتماعي با اپليكيشن جديد به نام «كلاب هاوس» (كلوپ هاوس) كه باعث مي شود در اين پلتفرم به طور طبيعي زنده بماند با گفتگو و نظرات خود را به اشتراك بگذاريد. در اين اپليكيشن بر خلاف ساير شبكه هاي اجتماعي تنها مجاز است از صوت برق برق استفاده كنيد. نكته مهمي كه در رابطه با كلاوب هاوس بايد انجام شود اين است كه اين اپليكيشن بخش اصلي وظيفه خود را جنبه «اجتماعي» شبكه هاي اجتماعي را براي رنگ آميزي است. در اين آموزش ياد بگيريد كه كلاب هاوس چيست و چگونه مي تواند از توانايي آن استفاده كند.

نحوه استفاده از كلاب هاوساستفاده از كابل هاوس بسيار ساده است اما قبل از نصب و استفاده از آن بايد بدانيد كه در حال حاضر براي استفاده از اين نرم افزار بايد به شخص ديگري دعوت شود اگر نام خود را در ليست انتظار داشته باشيد كه آن را رزرو كنيد. بعد از دعوت نامه تنها كاري كه بايد انجام دهد اين است كه در "اتاقها" (اتاق ها) عضو شويد يا روم جديدي را با ميزباني خود ايجاد كنيد. مانند ساير شبكه هاي اجتماعي نيز در بخش «خوراك» (خوراك) مواردي كه شما نمايش مي دهيد استفاده مي كنيد كه ساير موارد «دنبال كنيد» (دنبال كنيد) اين كار را مي كنيد و با حرفه اي و تخصصي شما مرتبط است.
منوي اصلي در كلاب هاوس مشابه تصوير زير است كه در آن اگر شخص طبيعي باشد ، نام ها و كلمات كليدي را جستجو كنيد. همچنين امكان ارسال دعوتنامه ، مشاهده رويدادها و تجهيزات و دسترسي به پروفايل از طريق اين بخش انجام مي شود.

كلاب هاوس نسخه اندرويد دارد؟ كلاب هاوس فقط با دعوتنامه و فعلا براي كاربران سيستم عامل او در دسترس شماست (اما طبق گفته شركت سازنده قرار است تا چند ماه ديگر نسخه كامل كلاب اپليكيشن Clubhouse براي اندرويد انجام شود) كلاب هوس چگونه كار مي كند؟ اين نرم افزار فقط بر اساس ارسال صوت (مانند زماني كه با صوتي در واتس اپ برقرار مي كنيد) كار مي كند ، شما را براي ارسال و ارسال مي كنيد ، بايد اتاق را وارد كنيد و روم كنيد كه توسط كاربران مختلف در اين برنامه ساخته شده است ، براي بحث و گفتگو گو بپردازيد.
از اين جهت هر شخصي كه در مورد موضوع خاص است و يا اينكه به ديگران كمك كند يك اتاق را بپذيرد و هر وقت كه قصد دارد با ديگر دنبال كنندگان خود را به بحث و گفتگو بپردازد. چگونه وارد كلاب هاوس شويم؟ / دعوتنامه كلاب هاوس
همان طور كه در قسمت بالا مي رود ، گفت كه اين برنامه فقط براي سيستم عامل ios موجود است و اكنون فقط كاربران قادر به استفاده از اين نرم افزار نيستند (اما طبق گفته شركت سازنده قرار است تا چند ماه ديگر نسخه كامل باشد). اپليكيشن Clubhouse براي اندرويد ساختن)
متاسفانه هر شخصي نمي تواند به صورت عادي اين نرم افزار را بارگيري و نصب كند ، در واقع پس از آن كه بارگيري و نصب آن را انجام مي دهيد اگر يك بار ثبت نام كنيد با دقت انجام دهيد و انتخاب كنيد كه توسط مسئولين اين برنامه اجرا شود .
اما اين ثبت نام تنها راه وارد شدن به اين برنامه نيست ، پس از اين كه برنامه شما را مجبور مي كنيد تا صبر كنيد و صلاح بديد كه لياقت شما وارد مي شود اگر اين برنامه را داريد ، بايد مشاهده كنيد كه اگر بقيه درخواست كنيد عضو شويد اگر يكي ديگر از دوستان باشيد شما مجاز نيستيد.
حالا با اين وجود كه هر فرد فقط و فقط به دو نفر اجازه مي دهد تا اجازه دهيد ، اجازه مي دهد تا وارد شويد در صورتي كه دوست داشته باشيد ، بسيار سخت مي شود و استفاده از آن دقيق است.

تاريخچه كلاب هاوسكلابهاوس از بهار سال 98 (مارس 2020) راه اندازي شد و براي ماه ها به جز سرمايه گذاران جسورانه كسي استفاده نمي شود. اما بعد از سرمايه گذاري اندرسن هوروويتز (شركت سرمايه گذاري جسورانه كه توسط مارك اندرسين راه اندازي شده و روي استارتاپهاي مشهوري سرمايه گذاري شده است) به سرعت بين استارتاپها و فعال سازي صنعت محبوب مي شود. گفته مي شود اين اندرسن هوروويتز 12 ميليون دلار روي اين شبكه سرمايه گذاري كرد و در كنار سرمايه گذاران ديگر ارزش اين استارتاپ است كه فقط 1500 كاربر داشت تا 100 ميليون دلار رساند.
گفته شده است كه ارزش اين استارتاپ از 1 ميليارد دلار گذشته است.
بعضي از حضور مشهور روي كلاب هاوس را به خود سرمايه گذاري كنيد در صورتيكه بين گيتس و ايلان ماسك كساني كه نمي توانند با انتقال سرمايه از شبكه هاي اجتماعي استفاده كنند وجود ندارد.
كلاب هاوس شبكه اجتماعي بدون تصوير و ويديودر كلاب هاوس فقط گفت و گوي صوتي كاربران شنيده مي شود. شما مي توانيد به دلخواه يك اتاق انتخاب كنيد و در آن حضور داشته باشيد و به گفتگوي شركت هاي ويدئويي بپردازيد يا درخواست مشاركت كنيد اگر اجازه دهيد و مدير اتاق را براي گفتن شما و ميكروفن براي بقيه باز كنيد شود. در اين شبكه هيچ تصويري يا ويديويي ردو بدل نمي شود.
هيچ كدام از محتواهاي اتاق ها داراي ارتباط و نگهداري نمي شوند و نمي توانند از بخش تقويم آينده در آينده برنامه ريزي و يا به اشتراك بگذارند. بر اساس قوانين كلابهاوس در صورت ضبط شدن مواد اوليه يك اتاق توسط كاربران آن كاربر و شخص دعوت كننده از اپليكيشن اخراج مي شود.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ فروردين ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۲۰:۵۳ ] [ ياسر موسوي ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

تلگرام و اينستاگرام ماركتينگ لازمه تجارت شما
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب