تلگرام و اينستاگرام ماركتينگ
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 6
دیروز : 122
افراد آنلاین : 1
همه : 3558
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

باربري هاي سنتي هميشه در زندگي و اقتصاد مردم نقش بسيار مهمي داشتند؛ اما با ورود فناوري به سامانه هاي حمل و نقل كشور اين وظيفه مهم امروز بر دوش حمل بار آنلاين است. در حال حاضر اين باربري آنلاين مانند باربري هاي بين شهري از جمله باربري تهران به مشهد و ساير شهرها است كه مي تواند اين نقش مهم را حتي بهتر از روش سنتي آن به اجرا در بياورد.

 امروزه فناوري ماهيت و نوع كار را تغيير داده و باعث رشد در جوامع اقتصادي شده و تاثير آن به حدي است كه بر تمام كسب و كارهاي سنتي سايه سنگيني انداخته؛ شايد به همين دليل است كه به روز بودن در زمينه فناوري در تمام كسب و كارها امر ضروري است.

بد نيست بدانيد تكنولوژي از دو لغت يوناني techno (هنر و مهارت) و logia (علم و دانش) تشكيل شده كه فرهنگ لاروس، فناوري را مطالعه ابزارها، شيوه‌ها و روش‌هاي مورد انتظار و مورد استفاده در حوزه‌هاي گوناگون صنعت مي‌داند؛ هنر و علمي كه امروز باربري، يكي از سنتي ترين كسب و كارهاي كشور را هدف قرار داده است.

هرچند با وجود نرم‌افزار‌هاي مختلف در اين حوزه، همچنان شاهد افرادي هستيم كه با مراجعه حضوري به باربري‌ها، براي انجام امور باري هنوز به صورت سنتي سفارش بار مي دهند.

معايب حمل بار سنتي

همانطور كه از نامش مشخص است باربري سنتي يك روش قديمي است و هنوز افراد زيادي از آن بهره مي برند كه اگر مطمئن شوند عيب و ايراد اين ماجرا در روش آنلاين از بين رفته است، انتخاب خود را تغيير مي دهند.

روش هاي سنتي باربري هر چند كه محبوبيت خود را بين مردم حفظ كرده اند اما معايب كمي هم ندارند. اين معايب عبارتند از:

  •  اولين مشكل پيدا كردن باربري نزديك است، به اين دليل كه باربري نزديك هزينه و دردسر(رفتن به بيرون و پيدا كردن ماشين باربري) كمتري را براي در خواست كننده به همراه دارد.
  • در مرحله دوم قيمت باربري است؛ بعد از پيدا كردن باربري نزديك حالا بايد قيمت ها را مقايسه كنيم تا مناسب ترين قيمت باربري را انتخاب كنيم.
  • بهترين باربري از نظر خدمات را انتخاب كرديد مرحله بعدي كارگران باربري هستند كه تنها مسلط به جابه جايي وسايل سنگين آن هم به صورت غيرحرفه اي هستند. امروزه با وجود داشتن وسايلي همچون گازهاي جديد، يخچال هاي سايد باي سايد يا لوازم مدرن مطمئنا با اين كارگران در ادامه به مشكل خواهيد خورد؛ زيرا آن ها حتي قادر به بسته بندي وسايل كوچك هم نيستند چه برسد به لوازم به روز منزل كه متخصص خاص خود را مي خواهد.
  • اگر تمام اين مراحل به سلامت بار شما جا به جا شود زمان تسويه حساب روش هاي سنتي بدون چونه زدن امكان ندارد؛ زيرا باربري هاي سنتي با شگردهاي خاص خود طوري حساب را مي نويسند كه بدهكارترين شخص در اين معامله شما خواهيد شد.

حالا همين اسباب كشي را به وسيله باربري آنلاين انجام دهيد؛ مزاياي زير را به دنبال خواهد داشت:

  • ديگر نيازي به گشت و گذار در خيابان هاي اطراف نداريد و اين يعني صرفه جويي در وقت و انرژي، شما مي تواني اين ميزان از وقت و انرژي را صرف كارهاي روزمره ديگر كنيد.
  • حالا خيال شما راحت است مبلغ تمام شده كار را ابتدا مشاهده مي كنيد و ديگر نيازي به چونه زدن به روش سنتي نيست و اين يعني راحتي خيال از هزينه انجام شده در يك اسباب كشي كه در روش سنتي نشاني از آن ديده نمي شود.
  • در اسباب كشي و حمل بار آنلاين ديگر نيازي نيست كه نگران زمان باربري باشيد، بعد از سفارش شما كه تنها با زدن يك اشاره بر روي صفحه گوشيتان است در كوتاه ترين زمان ممكن راننده ماشين باربري به آدرس سفارش دهنده مي رسد و با توجه به قوانين كه در اين نوع باربري مشخص شده ديگر نبايد نگران جا به جايي لوازم و مراقبت از آن ها بود.
  • يكي ديگر از ويژگي هاي باربري آنلاين استفاده از نقشه براي انتخاب كوتاه ترين و بهترين مسير براي رسيدن به مقصد است چيزي كه در روش سنتي جايگاهي ندارد و شما با خيال راحت مي توانيد از زمان سفارش تا رسيدن به مقصد وضعيت بار خود را رصد كنيد.
  • همچنين شما ميتوانيد موقعيت بار خود را روي نقشه به صورت آنلاين ببينيد و متوجه خواهيد شد كه بار شما الان دقيقا در كجا قرار دارد.

شما با استفاده از باربري آنلاين ميتوانيد به سادگي و در هر موقعيتي كه هستيد( داخل منزل، محل كار، در سطح شهر) سفارش حمل بار خود را در كمتر از دو دقيقه ثبت كنيد و تمام مراحل آن را به صورت آنلاين انجام داده و روند انجام باربري را مشاهده نماييد.

بارسي پيشتاز اسباب كشي و حمل بار آنلاين در كشور با استفاده از نيروي فني تخصصي، نگراني ها را در اسباب كشي از بين برده است. شما مي توانيد به روز ترين لوازم منزل خود را دست نيروهاي فني متخصص باركو بسپاريد و با خيال راحت به چيدمان وسايل در مقصد فكر كنيد.

آيا باز هم مي خواهيد از روش سنتي در باربري استفاده كنيد؟ مشخص است كه زماني كه متوجه شويد تمام اين مشكلات در باربري آنلاين از بين رفته است ديگر نيازي به انتخاب روش سنتي نيست. چند ثانيه زمان بگذاريد و اين نرم افزار را نصب كنيد تا با به روز ترين فناوري اسباب خود را جا به جا كنيد.

 

https://bar30.co/

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۰۹:۴۴ ] [ ياسر موسوي ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

تلگرام و اينستاگرام ماركتينگ لازمه تجارت شما
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب