تلگرام و اينستاگرام ماركتينگ
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 11
دیروز : 32
افراد آنلاین : 1
همه : 3717
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

مشاور، متخصص و مدرس سئو و ماركتينگ

يك محتواي عالي كه ترغيب كننده باشد و نياز كاربران را به خوبي رفع كند را بسازيد، يك محتواي سئو شده كه باعث ايجاد تعامل كاربران ميشود را بسازيد. در طول دوره تعدادي پروژه عملي را براي يادگيري هرچه بهتر مطالب انجام خواهيد داد و در جلسات رفع اشكال و پرسش و پاسخ مشكلات خود را برطرف خواهيد كرد . پس تا دير نشده و دوره آموزش سئو حضوري در مشهد پر نشده اقدام به ثبت نام كنيد .

من قبل از اينكه روشي را آموزش دهم حتماً بايد آن را براي مدت ۱ سال تست كرده باشم و اين روش را نيز كاملاً تست كردم تا آموزش دادم اما اين در صورتي است كه در سئو سفيد به هر روشي كه اقدام كردم ديدم رشد بسيار كمي خواهم داشت و در عين حال هزينه هاي بسيار زياد پس اين روش نه تنها براي من بلكه براي هيچ كس (سئو سفيد) روش مناسبي نخواهد بود كه با سئو سفيد وب سايتش را سئو كند. روند كلي كلاس آموزش سئو غيرحضوري به اينگونه است كه در يك سري از جلسات ويدئوهايي را دريافت كرده و شروع به آموزش و تمرين ميكنيد.

بله در گوگل اگر آموزش را جستجو كنيد فقط در حد شعار است هر كدام يك موضوع را به صورت تئوري مطرح ميكنند و راهكار عملي براي آن ندارند برخي فقط به يك تنظيم وردپرس كفايت ميكنند كه در دوره گوگل نوردي به طور كامل آموزش داده شده است. سرفصلهاي دوره حضوري با دوره سئو غير حضوري هيچگونه تفاوتي ندارد و تمامي سرفصلهاي آموزش سئو حضوري را در دوره غيرحضوري نيز فراخواهيد گرفت . البته به اين معني نيست كه شما با رعايت كردن فقط تكنيكال سئو در نتايج گوگل رتبه بالاتري را كسب كنيد. يكي ديگر از موارد براي تكنيكال سئو سرعت سايت است.

در سايتهاي وردپرسي براي سئو و بهينهسازي سايت نيز بايد مانند ساير سايتهاي ديگر براي افزايش رتبه آن اقداماتي انجام داد، يكي از قابليتهاي جذاب و مفيدي كه اين سيستم مديريت محتواي محبوب فراهم كرده است استفاده از افزونه سئو وردپرس ميباشد، از افزونه Yoast SEO ميتوانيد به صورت رايگان براي بهينهسازي وبسايت وردپرسي خود استفاده كنيد، براي آشنايي با اين افزونه و نحوه استفاده از آن با ما تا انتهاي اين مقاله همراه باشيد تا آموزش رايگان سئو وردپرس با افزونه Yoast SEO را مورد بررسي قرار دهيم. SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization بوده و به دستهاي از تكنيكهاي بهينهسازي وبسايت براي موتورهاي جستجو مانند گوگل اشاره دارد.

حتي اگر گوگل نيز اهميتي به سرعت سايت نمي داد، استفاده از سايتي كه سرعت بالاتري دارد براي كاربران نيز راحت تر است و احتمال اين كه صفحات بيشتري را باز كنند بالا مي رود. و اين سبب مي شود تا موتورهاي جستجوگر راحت تر بتوانند تمام محتواي شما را پيدا كنند. نقشه سايت يا XML Sitemap فايلي است كه به موتورهاي جستجو كمك مي كند تا خزنده هاي گوگل به راحتي بتوانند محتواي سايت شما ار ايندكس كنند. در ابتدايي ترين سطح، موتورهاي جستجو بايد بتوانند صفحات و برگه هاي موجود در سايت شما را به راحتي پيدا كرده و آنها را ايندكس كند.

تكنيكال سئو ه معني بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو با هدف اينكه خزنده هاي گوگل به راحتي بتوانند تمام صفحات و برگه ها و محتواي سايت شما را ايندكس كنند. با استفاده از افزونه هاي بهينه سازي كدهاي css، JavaScript، Html را مينيفاي كنيد. پياده سازي ساختار تار عنكبوتي و اصولي براي صفحه اصلي، دسته بندي ها، برچسب ها، محصولات، مقالات و… صفحه 404 چيست؟ صفحه ايست كه كاربران با ورود به يك آدرس نامعتبر از سايت با آن مواجه مي شوند. اما تفاوت دقيقا در چيست؟

مي شود را در وبسايت خود رعايت كنيد. بنابراين توصيه مي شود از ssl بروي سايت خود استفاده كنيد. در سال 2014 گوگل اعلام كرد كه مي خواهد ssl را بروي تمامي وبسايت ها مشاهده كند. همانطور كه مي دانيد آكادمي seoedu به صورت اختصاصي و تخصصي در حوزه آموزش سئو فعاليت مي كند، ما در وبسايت seoedu به صورت كاملا رايگان در حال ارائه مباحث سئو مي باشيم، شما مي توانيد جهت يادگيري سئو به صورت كاملا رايگان از 0 تا 100 روي كلمه آموزش سئو كليك كنيد و مقاله مربوط را مطالعه نماييد. در كشور متخصصان زيادي مشغول فعاليت هستند كه بسياري از آنها از مهارت هاي خوبي هم برخوردار هستند اما همه اين افراد براي آموزش سئو مناسب نيستند.

سايت بايد ريسپانسيو باشد تا در همه نوع صفحه نمايشي به درستي نمايش داده شود. هر صفحه اي از سايت كه براي رنك گرفتن براي يك كلمه كليدي خاص با حداقل متن محتوا، منتشر شده است، صفحه درگاه يا doorway ناميده مي شود؛ اغلب صفحات مربوط به لوكيشن، جزو صفحات درگاه شناخته مي شوند. اين تگ به رباتهاي موتورهاي جستجو ميگويد كه اين صفحه را بررسي و ايندكس نكنيد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۵۰:۵۳ ] [ ياسر موسوي ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

تلگرام و اينستاگرام ماركتينگ لازمه تجارت شما
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب