تلگرام و اينستاگرام ماركتينگ
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 11
دیروز : 10
افراد آنلاین : 1
همه : 3573
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

شما ممكن است بدانيد محتواي اينستاگرام شما خوب است پس شما ميتوانيد با خريد فالوور اينستاگرام بدون ريزش از سلام ادز به محتواي خوب پيج تان اضافه كنيد ، اما تصور كنيد كه چقدر بهتر به نظر مي رسد اگر به نظر مي رسد 10,000 مردم موافق هستند.

شما ميتوانيد با خريد فالوور اينستاگرام در سلام ادز از خدمات اين سايت بهره مند شويد.

اين كه آيا شما در حال تلاش براي تبديل شدن به يك رسانه هاي اجتماعي افراد مشهور و يا به سادگي به دنبال گسترش آگاهي نام تجاري در اينستاگرام را مي توانيد به نظر مي رسد وسوسه انگيز را به كليد هاي ميانبر در هر كجا كه شما مي توانيد به منظور گسترش مخاطبان خود از جمله 'خريد' اينستاگرام فالوور .

در اينجا ، ما پيش رفته ايم و تمام سوالاتي را كه ممكن است در مورد خريد فالوور  اينستاگرام داشته باشيد ، پوشش داده ايم تا ايده اي بهتر از نحوه كاركرد آن داشته باشيد. ما همچنين جوانب مثبت و منفي را بررسي كرده ايم ، بنابراين شما مي توانيد براي خودتان تصميم بگيريد كه آيا اين يك حركت خوب براي نام تجاري شما است.

مي توانيد خريد فالوور  اينستاگرام شما?

بله ، شما مي توانيد فالوور  اينستاگرام را خريداري كنيد. در بسياري از خدمات ارزان قيمت در دسترس است كه به شما اجازه خريد وجود دارد 1,000 فالوور  براي عنوان كمي به عنوان دلار آمريكا. اما شما فقط براي يك عدد پرداخت. بسياري از كساني كه فالوور  هم رباتها و يا حساب هاي غير فعال هستند, كه به معني آنها هرگز با پست هاي خود را درگير.

1,000 فالوور  به نظر مي رسد مانند يك معامله خوب براي قيمت يك اسپرسو استارباكس كوچك. اما البته ، اگر واقعا ارزان و آسان بود ، همه آن را انجام مي دهند. پس چه گرفتن است? خريد فالوور  اينستاگرام قانوني و امن براي كسب و كار شما? آيا اين يك سرمايه گذاري ارزشمند است ؟

دليل اصلي خريد فالوور  اينستاگرام مي تواند يك سرمايه گذاري هدر رفته باشد ، زيرا حساب هايي كه دنبال مي كنيد اغلب واقعي نيستند.

خريد فالوور  اينستاگرام جعلي

اكثريت قريب به اتفاق فالوور  purchasable يا رباتها و يا حساب هاي غير فعال هستند. در اينجا چگونه كار مي كند:

رباتها اينستاگرام

همانطور كه از 2018 ، اينستاگرام ممكن است تا 95 ميليون ربات داشته باشد كه تقريبا 9.5 ٪ از كل پايگاه كاربر آن است. شركت هاي خارج وجود دارد كه روند ايجاد رباتها را به خوبي كه آنها پس از آن مي توانيد فروش اين رباتها به عنوان فالوور  خودكار وجود دارد. در بعضي موارد, رباتها حتي ممكن است فرض هويت يك فرد واقعي, با استفاده از تصاوير به سرقت رفته و نام.

بسته به خدمات ، اين حساب هاي ساختگي حتي ممكن است به نظر مي رسد آلي ، در حال اجرا در اتوماسيون براي به اشتراك گذاشتن و مانند محتوا. برخي حتي مي توانند براي توليد محتوا برنامه ريزي شوند. با اين حال, چرا كه آنها مردم واقعي نيست, آنها را به يك آلي ، به دنبال به دنبال نسبت ندارد. در نتيجه ، تعامل آنها توليد تاثير كمي داشته باشد.

بدون فالوور  واقعي براي تعامل با مطالب خود را, پست هاي خود را اساسا از همه به جز مخاطبان غير معتبر خود را پنهان. به علاوه, فالوور  ربات خود را با نام تجاري خود را در زندگي واقعي با دوستان و يا خانواده مورد بحث نيست, زيرا, خوب به پايان مي رسد آنها در زندگي واقعي وجود ندارد (بدون جرم, رباتها).

حسابهاي غيرفعال

با اين حال ، همه فالوور  جعلي رباتها نيستند. برخي از شركت هايي كه فالوور  كه حساب واقعي فروش وجود دارد.

در اين وضعيت ، حساب ها ايجاد مي شوند يا به اين دليل كه آنها توسط كاربران مديريت مي شوند كه تنها هدف آن اين است كه در عوض يا تنها دليل ارائه اين سرويس را دنبال كنند. و در حالي كه اين فالوور  ممكن است در تعامل اوليه نشان دهند ، در نهايت تبديل به يك تخليه در معيارهاي عملكرد حساب اينستاگرام خود را هنگامي كه حساب هاي خود را خفته.

با خريد لايك ايراني اينستاگرام فوري سلام ادز ميتوانيد ويو پيج و اعتبار محصول خود را چند برابر كنيد.

پس از همه, اگر خود حساب ايجاد شده براي تنها هدف از انجام درخواست حمايت واقعي فرد در پشت اين حساب به دليل كمي به ساكن در اخبار سايت ارتباط برقرار كردن با محتوا و يا خريد كالا و خدمات آگهي شود.

 

بدون اين تعامل ، شماره هاي فالوور  شما با هيچ يك از ارزش هايي كه فالوور  ارگانيك به ارمغان مي آورند ، متورم نمي شوند.

 

هنگامي كه شما خريد فالوور  اينستاگرام ، شما براي يك عدد به تنهايي پرداخت مي كنيد. تعامل تضمين شده نيست, و يا حتي به احتمال زياد.

خريد لايك ايراني اينستاگرام فوري سلام ادز

علاوه بر خريد فالوور  به طور مستقيم شما همچنين مي توانيد پرداخت خدمات استراتژيك به دنبال حساب هاي ديگر از طرف شما بر اساس تنظيمات خود را (محل هشتگ استفاده حساب نوع و جنس). در حالت ايده آل ، كساني كه به دنبال حساب خواهد شد و سپس شما به دنبال بازگشت.

 

با اين گزينه, فالوور  خود را به احتمال زياد به مردم واقعي, اما تعامل است كه هنوز هم بعيد. از آنجا كه شما حتي نمي توانيد اين حساب ها را تضمين كنيد ، به دنبال شما خواهد بود ، اين يك سرمايه گذاري خطرناك است. اكثر حساب ها شما را به عقب بر نمي گردانند و حتي اگر اين كار را انجام دهند ، احتمالا فالوور  طولاني مدت ، وفادار يا فعال نخواهند بود.

 

بايد به شما خريد فالوور  اينستاگرام?

ايده خوبي نيست كه فالوور  اينستاگرام را خريداري كنيد. فالوور  خريداري شده به احتمال زياد رباتها يا حساب هاي غير فعال هستند ، بنابراين آنها با پست هاي شما ارتباط برقرار نخواهند كرد. اين به اين معني پست هاي خود را نشان نخواهد داد تا در صفحات كاوش, و يا در خبرخوان مخاطبان واقعي خود را. همچنين آن را سخت براي اندازه گيري معيارهاي.

 

شما نامزدي اوايل كه تهوع كردن از.

فالوور  اينستاگرام خريداري شده نيز به محتواي نمايه شما ارزش درازمدت ندارند. فالوور  شما خريد به شما بدهد ممكن است ديدگاه ها و نظرات اوليه به دستيابي به آنها به عنوان يك پيرو اما توجه آنها پرتاب شما در حال حاضر نمي خواهد وجود داشته باشد بعد از آن -- زماني كه شما شروع گزارش خود را چگونه اينستاگرام حساب انجام شده است.

 

و چگونه مفيد, واقعا, هستند 10,000 فالوور  كه با شما درگير نيست? تعامل كليد چگونه الگوريتم اينستاگرام نمايش پست ها به كاربران است. بدون دوست داشتن يا نظرات ، پست شما احتمالا در خبرخوان هاي مخاطبان شما نشان داده نخواهد شد و همچنين در صفحات كاوش نشان داده نخواهد شد.

 

شما مي توانيد اعتبار خود را صدمه ديده است.

داشتن تعداد زيادي از فالوور  مي تواند كاربران را متقاعد به دنبال شما ارگانيك, اما آن را تضمين نمي كند.

 

به ياد داشته باشيد خطرات: فالوور  اين احتمالا هرگز مانند و يا اظهار نظر در پست, و اگر شما با يك تن از فالوور  شما مي تواند خراب كردن اعتبار خود را با مخاطبان واقعي خود را.

 

كاربران ممكن است متوجه شما يك تن از تعامل در پست هاي خود را ندارد, كه مي تواند آنها را از زير شما جلوگيري. اگر شما 10,000 فالوور  اما تنها چهار دوست در هر پست, آن را نمي خواهد مردم طولاني براي تحقق بخشيدن به چيزي است.

 

فكر مي كنم از آن به اين ترتيب: آيا شما نگه داشتن زير يك حساب كاربري اگر شما را ديدم كه بسياري از "مخاطبان وفادار" خود حساب غير فعال و يا رباتها شد? فكر نكنم اين مي تواند فريبكارانه به نظر برسد و شما را به اين باور برساند كه نام تجاري نمي تواند فالوور  معتبر را از طريق محتواي خوب به تنهايي دريافت كند.

 

فالوور  اينستاگرام خريداري شده مي توانند معيارهاي عملكرد شما را تحريف كنند.

آن را عملا غير ممكن است براي اندازه گيري چگونه به خوبي مخاطبان خود را اتصال خود را با نام تجاري اگر درصد بالايي از مخاطبان كه واقعي نيست. چگونه شما را اندازه گيري پست كه به خوبي انجام با مخاطبان واقعي خود را اگر كساني كه رباتها و حساب هاي غير فعال منحرف نسبت?

 

اگر شما نمي دانيد كه چگونه پست هاي خود را انجام مي دهند و يا آنچه مخاطبان واقعي خود را فكر مي كند ، شما هرگز فالوور  اينستاگرام خود را به مشتريان واقعي تبديل كنيد. و اين است كه نقطه نيست?

 

در نهايت ، اگر شما براي فالوور  اينستاگرام پرداخت مي كنيد ، براي فالوور  كيفيت و زندگي واقعي پرداخت نمي كنيد. شما در حال پرداخت براي يك عدد خالي. و از آنجايي كه الگوريتم اينستاگرام عمدتا به تعامل وابسته است ، نه فالوور  ، خريد فالوور  يك راه حل بلند مدت نيست. در واقع واقعا يك راه حل در همه نيست.

 

نگاهي به زمان, انرژي, و پول است كه شما را به خريد فالوور  اختصاص داده شده, و تمركز به جاي در ايجاد روابط واقعي با مخاطبان واقعي. اگر محتواي شما جذاب و معتبر باشد ، فالوور  وفادار شما اين كلمه را گسترش خواهند داد و بدون نياز به هيچ گونه رشوه با نام تجاري شما ارتباط برقرار خواهند كرد.

 

اينستاگرام فالوور  جعلي را شناسايي و پاك مي كند

به تازگي ، اينستاگرام شرايط استفاده خود را براي شناسايي و حذف حساب هاي نامعتبر از پلت فرم خود به روز كرده است. اينستاگرام از بين بردن هر گونه دوست داشتن ، زير و يا نظرات از برنامه هاي شخص ثالث طراحي شده است كه به طور مصنوعي رشد مخاطبان حساب. اينستاگرامs اينستاگرامs community guidelines را نقض مي كند و ممكن است واكنش مديران اينستاگرام را ايجاد كند.

 

اينستاگرام به دنبال حفظ تعاملات واقعي در سايت خود ، حفاظت از حساب ها و تجربيات واقعي است. فعاليت جعلي يا خريداري شده بر اين ماموريت نقض مي شود و ممكن است منجر به عواقب شود ، بنابراين بهتر است مخاطبان خود را به صورت ارگانيك رشد دهيد.

 

جايگزين هايي براي خريد فالوور  اينستاگرام

الگوريتم جديد اينستاگرام پاداش تعامل بيش از تعداد پيرو ، نمايش محتوا شبيه به پست هاي كاربران درگير در گذشته است. به منظور رانندگي تعامل ، بسياري از اقدامات مختلف مي توان بر روي پلت فرم سعي كنيد در مقابل مخاطبان ايده آل خود را وجود دارد.

 

با استفاده از خوب اينستاگرام شيوه هاي بازاريابي-اين كه آيا شما در حال ايجاد نام تجاري شخصي خود را و يا يك شركت حساب -- شما مي توانيد بهتر از رسيدن به نزديك به 800 ميليون ماهانه اينستاگرام كاربران و ساخت معتبر مخاطبان است.

 

1. حساب كاربري خود را عمومي كنيد.

اول ، حساب كاربري خود را عمومي كنيد تا كاربران بتوانند مشخصات و محتواي شما را ببينند. به اين ترتيب ، شما مي توانيد مخاطبان خود را ارگانيك رشد زماني كه مطالب خود را بالا ميآيد در كاربران كاوش صفحات ، جذب و لذت بينندگان هدف خود را.

 

2. به كاربران يك دليل به دنبال شما با انتشار محتواي با كيفيت.

بعدي انتشار انواع پست ها خوراك خود را: شما مي توانيد تصاوير Gif و فيلم بومرنگ آزمونها در داستان خود را how-tos محتواي توليد شده توسط كاربر و خيلي بيشتر. ايجاد اعتماد و هيجان در ميان فالوور  خود را با استفاده از با كيفيت بالا, عكس, نوشتن جاذب نوشتن شرح تصاوير و ارسال به طور مداوم و نگه داشتن يك سبك منحصر به فرد به طور كلي به افتراق خود را از حساب هاي ديگر. انجام تحقيقات خود را كه در آن هشتگهاي توليد بسياري از وزوز و كه در تراز وسط قرار دارد با نام تجاري خود را -- هشتگهاي مي تواند يك راه عالي براي رسيدن به مخاطبان جديد اگر به درستي انجام مي شود.

 

بسته به شخصيت نام تجاري خود را, مي تواند كمك به خنده دار و يا شوخ در مطالب خود را. داشتن اينستاگرام اينستاگرام به شما در هنگام انتخاب محتوا براي ارسال و نحوه ارتباط با جامعه اينستاگرام خود ، آگاهي حاد از چگونگي درك نام تجاري شما را درك مي كند و روند آن به شما خدمت مي كند.

 

3. از اينستاگرام براي كمال توانايي خود استفاده كنيد.

اينستاگرام Live ، Igtv ، اينستاگرام Stories يا خريد اينستاگرام در نهايت ، از بسياري از كانال هاي مختلف بر روي پلت فرم استفاده كنيد. وجود دارد بسياري از راه هاي مختلف براي برقراري ارتباط با كاربران و رانندگي تعامل از طريق اين ويژگي شما مي توانيد درايو تعامل و ترافيك ارگانيك و اصيل است. شما ميتوانيد با خريد فالوور ايراني اينستاگرام بدون ريزش سلام ادز پيج كسب و كارتان را رونق ببخشيد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ اسفند ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۰۸:۴۴ ] [ ياسر موسوي ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

تلگرام و اينستاگرام ماركتينگ لازمه تجارت شما
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب