تلگرام و اينستاگرام ماركتينگ
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 6
دیروز : 32
افراد آنلاین : 2
همه : 3712
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

موسيقي يكي از مهمترين و قدرتمندترين چيزهاي زندگي من است. زندگي من بدون ملودي و هارموني كاملاً خالي خواهد بود. گوش دادن و نواختن دانلود آهنگ هاي مختلف به من كمك مي كند تا استرس را از بين ببرم، آرام شوم و همچنين مي تواند به من در زمان هاي سخت انگيزه كمك كند. من عاشق گوش دادن به موسيقي در راه مدرسه هستم، زيرا احساس مي كنم به من كمك مي كند تا براي روزي كه در انتظار است آماده شوم. فكر مي‌كنم مثل خاطرات زندگي من است، زيرا در همه چيز با من وجود داشته است.


وقتي جوانتر بودم، مثل الان عشق زيادي به موسيقي نداشتم. من بيشتر به هر چيزي كه در پس‌زمينه پخش مي‌شد يا والدينم گوش مي‌دادم گوش مي‌دادم. من اهميت زيادي براي آهنگسازي نداشتم. گاهي اوقات كمي موسيقي پاپ به اين ميكس ميكس مي شد، اما واقعاً اين تنها چيزي بود كه در آن زمان دوست داشتم. چه در ماشين باشم، چه در خانه يا هر جاي ديگري، مطمئناً تعدادي بيتلز، بادي هالي يا دوبليني‌ها دائماً در پس‌زمينه بازي مي‌كردند. در آن زمان من چندان به آن سبك موسيقي اهميت نمي دادم، اما اكنون كه بزرگتر شده ام، از آن لذت مي برم زيرا به من اجازه مي دهد تا خاطرات دوران كودكي ام را به ياد بياورم. زماني كه به سن نوجواني رسيدم، موسيقي زندگي من شد و به تدريج شروع به مهار روح من كرد.


موسيقي يك قانون اخلاقي است. روح به جهان هستي، بال به ذهن، پرواز به تخيل، و جذابيت و شادي به زندگي و به همه چيز مي بخشد.افلاطون


من معتقدم موسيقي توانايي انتقال انواع احساسات را دارد. آهنگ "A little bit more" از نيك جوناس آنقدر آهنگ احساسي و الهام بخش است كه وقتي آن را مي شنوم، هميشه اشك در مي آيد، مخصوصاً وقتي پخش زنده آن را تماشا مي كنم. تأثيري كه موسيقي مي تواند بر احساسات ما داشته باشد بسيار زياد است، زيرا مي تواند مردم را به سيل اشك ها يا خنده بياورد.


تصاوير موسيقايي كه موسيقي و آهنگ قادر به ايجاد آن هستند شگفت انگيز هستند. موسيقي اين توانايي را دارد كه من را مانند ماشين زمان به عقب برگرداند. به من اجازه مي دهد تا لحظه هاي از دست رفته و فراموش شده زندگي را دوباره مرور كنم. آهنگ ها مي توانند تصويري را ترسيم كنند، براي مثال در موسيقي كلاسيك و كانتري كه در آن داستاني گفته مي شود. موسيقي در موسيقي كلاسيك داستاني را بدون اشعار بيان مي كند كه يك چيز فوق العاده قدرتمند است. من احساس مي كنم كه اين در مورد ضرب المثل "موسيقي از زندگي تقليد مي كند و زندگي از موسيقي تقليد مي كند" صدق مي كند.


اخيراً آهنگسازي راه خود را در زندگي من پيدا كرده است. من معتقدم هيچ راهي بهتر از ترانه براي ابراز وجود وجود ندارد. بعد از يك روز بد، خوب است كه بتوانيد بنشينيد و در مورد آن بنويسيد. مي تواند تمام مشكلات شما را ناپديد كند و از بين برود. گوش دادن به ساير هنرمندان موسيقي كه دوستشان دارم به من الهام مي دهد. معلم گيتار من نيز به من در جهت درست اشاره مي كند و در صورت نياز به من راهنمايي مي كند. من دوست دارم فقط با گيتارم بنشينم و اشعاري تصادفي درباره تجربيات گذشته يا آنچه در حال حاضر دارم بسازم.


من از سال گذشته شروع به يادگيري نحوه نواختن گيتار كردم و در چند ماه گذشته كاملاً و كاملاً عاشق آن شدم. هنگامي كه شروع به نواختن مي كنم، براي من بسيار سخت است كه دوباره گيتار را زمين بگذارم. اين بسيار اعتياد آور است و همچنين مي تواند گاهي اوقات حواس پرتي را ايجاد كند. از آنجايي كه گيتار من درست كنار ميز من مي نشيند، من را از تكاليفم پرت مي كند. نواختن گيتار يكي از تنها چيزهايي است كه در زندگي من احساس مي كنم تحت فشار قرار نمي گيرم.
به نظر من موسيقي به خودي خود شفابخش است. اين يك بيان انفجاري از انسانيت است. اين چيزي است كه همه ما تحت تأثير آن هستيم. مهم نيست از چه فرهنگي هستيم، همه موسيقي را دوست دارند.بيلي جوئل


تابستان گذشته مادربزرگم به من ياد داد كه چگونه پيانو بنوازم. من هميشه داستان هايي در مورد اينكه پدربزرگم، پدرش، در پيانو مهارت داشت شنيده بودم. او ساعت‌ها پشت پيانو مي‌نشست و آهنگ‌هاي معروف مختلف را مي‌نواخت تا آهنگ‌هاي كوچك خودش را بسازد. او به مادربزرگم ياد داده بود كه چگونه بازي كند و من احساس كردم زمان آن فرا رسيده است كه ياد بگيرم. بنابراين وقتي در تابستان پيش مادربزرگ و پدربزرگم بودم، از او خواستم كه به من ياد بدهد. او از اين كار خوشحال بود و اكنون اين كار خوبي است كه هر دو مي‌توانيم با هم انجام دهيم و با هم ارتباط برقرار كنيم.


من معتقدم موسيقي به طرق مختلف بر مردم تأثير مي گذارد. موسيقي براي من چيزي بيش از شنيدن يا پخش كردن است، بلكه چيزي براي احساس كردن است. موسيقي در زندگي من بسيار مهم است. فكر مي‌كنم اين كار مرا به دوستان و خانواده‌ام نزديك‌تر مي‌كند. همچنين احساس مي‌كنم كه به من كمك مي‌كند تا از همه چيز عبور كنم. به عنوان مثال، من به ياد دارم كه پياده روي 26 كيلومتري gaisce را انجام دادم و در كل مسير پياده روي آهنگ مي خوانديم. موسيقي يك چيز فوق‌العاده قدرتمند است و در كنار قلب من جايگاه بزرگي در زندگي من دارد. مقالات اصلي را اينجا بخوانيد.

منبع

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۱۹:۳۰ ] [ ياسر موسوي ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

تلگرام و اينستاگرام ماركتينگ لازمه تجارت شما
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب