تلگرام و اينستاگرام ماركتينگ
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 2
دیروز : 14
افراد آنلاین : 1
همه : 3290
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

تمرين براي تقويت مهارت اسپيكينگ (Speaking Skill) يا صحبت كردن به زبان انگليسي، از جذاب ترين و مفيدترين بخش هاي آموزش زبان است. همين كه بتوانيد تا حدي انگليسي صحبت كنيد راه هاي بسياري براي تقويت ساير مهارت هاي زباني خود با سرعتي بيشتر پيش رو خواهيد داشت. در ادامه به ده راه يا روش تمرين و تقويت مهارت اسپيكينگ مي‌پردازيم كه نه تنها مؤثر، بلكه براي تمامي زبان‌آموزان جالب و لذت‌بخش خواهد بود.

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره اسپيكينگ آيلتس مي توانيد روي لينك كليك كنيد. 

 

۱- صحبت، صحبت، و صحبت كردن

سعي كنيد با اعتماد به نفس از هر فرصتي، به هر شكلي كه مي توانيد براي انگليسي صحبت كردن با هر شخصي استفاده كنيد. از اشتباه كردن خجالت نكشيد. هر چه قدر بيشتر تمرين كنيد هم اعتماد به نفس شما بيشتر شده، و هم تلفظ و دايره لغت شما تقويت مي شود. به خاطر داشته باشيد كه صحبت كردن به انگليسي مهارتي شبيه به يادگيري نواختن يك ساز يا يك ورزش جديد است، يعني تنها راه براي تقويتspeaking   انجام دادن و تمرين در انجام آن است.

۲- فناوري

تلفن همراه شما مي تواند ابزاري بسيار مفيد و قدرتمند براي يادگيري زبان باشد.مي توانيد صداي خود را هنگام انگليسي صحبت كردن ضبط نماييد و سپس گوش دهيد تا ببينيد صحبت كردن شما نسبت به سايرين چگونه است.از جمله استفاده هاي ديگر از تلفن همراه براي اين مهارت مي‌توان به نصب برنامه هاي تقويت لغت و يادداشت فوري كلماتي كه به تازگي ياد گرفته‌ايد اشاره نمود.

۳- گوش كردن

اخبار و ترانه هاي انگليسي زبان را گوش كنيد تا بيشتر تلفظ صحيح كلمات را بشنويد. با اين روش همچنين مي‌توانيد كلمات و اصطلاحات جديدي را نيز بياموزيد. هرچه بيشتر بشنويد بيشتر مي‌آموزيد. سعي كنيد آنچه مي‌شنويد را تكرار كنيد تا تلفظ را نيز تمرين نموده و ببينيد كه روي كدام كلمات در جمله استرس يا تأكيد وجود دارد.

۴- بلند بخوانيد

يك روزنامه يا يك مجله را بلند بخوانيد. شما حتي مي‌توانيد متن ديالوگ برنامه ي تلويزيوني مورد علاقه ي خود را پيدا كرده و آن را بازي كنيد. اين راهي مناسب براي تمرين تلفظ است زيرا كه شما تنها مي‌بايست از اينكه انگليسي حرف زدن شما خوب به نظر مي‌‌رسد مطمئن شويد و نيازي نيست نگران ساختار جملات خود باشيد.

براي آشنايي با ديگر روش هاي در زمينه تقويت اسپيكينگ آيلتس مي توانيد روي لينك كليك كنيد. 

 

۵- هر روز لغتي جديد بياموزيد

روي لغات مورد علاقه خود كار كنيد، يا لغتي را در يك موضوع يا مبحث مورد علاقه خود پيدا كنيد، و براي تمرين آن را در جملات مختلف و مناسب به كار ببريد.

۶- فيلم تماشا كنيد

فيلم هاي به زبان انگليسي را تماشا كنيد و به لغات و تلفظ هاي جديد توجه كنيد. از بازيگران تقليد و ديالوگ آن‌ها را تكرار كنيد و از آن لذت ببريد. اين كار به تقويت لغت، تلفظ و لحن يا intonation كه از اساسي ترين توانايي ها براي مهارت اسپيكينگ (speaking) است كمك مي‌كند.

۷- دوستي مناسب براي اين منظور پيدا كنيد

با كساني كه انگليسي را خيلي خوب صحبت مي‌كنند يا يا ديگر افرادي كه درحال يادگيري اين مهارت هستند دوست شويد ودر مورد موضوع خاصي با آن‌ها صحبت كنيد. در مورد چيزهايي كه ياد گرفته‌ايد صحبت كنيد و نظراتتان را در هر موضوعي كه كه شايد دانستن آن براي طرفين جالب باشد با‌هم در ميان بگذاريد.

اگر مي خواهيد آموزش خود در زمينه آيلتس را آغاز كنيد مي توانيد مقاله بهترين كلاس خصوصي آيلتس در مشهد را مطالعه فرماييد. 

 

۸- فعاليت هاي جذاب را به زبان انگليسي انجام دهيد

اگر از آشپزي خوشتان مي‌آيد، يا اگر حسابي عاشق كسب مهارتهايي در حوزه كسب و كار يا هر شاخه ديگري هستيد، سعي كنيد در كلاسهايي شركت كنيد كه به زبان انگليسي برگزار مي شوند (همانند برخي از كلاسها يا سمينارهاي مديريتي و مرتبط با كسب و كار). مطمئن شويد هرچيزي كه از انجام آن لذت مي‌بريد، را به نوعي به زبان ربط مي دهيد (مثلاً ديدن كليپ هاي انگليسي آموزش شركتهايي همچون ليندا كه آموزش تمامي رشته ها را از موسيقي و انواع نرم افزار گرفته تا مديريت و كسب و كار شامل مي‌شود). 

۹- به بحث و گفتمان بپردازيد

در مورد تمام موضوعاتي كه علاقه داريد با دوستانتان به بحث به زبان انگليسي بنشينيد. براي بيان عقيده يا آنچه در ذهن داريد تا مي توانيد از لغات مختلف كمك بگيريد و به گفتگوي ساير افراد با دقت گوش كنيد تا بتوانيد زماني كه بايد، شما نيز نظر مؤافق يا مخالف خود را در آن خصوص بيان كنيد.

۱۰- از يك ديكشنري استفاده كنيد

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره آزمون آيلتس مي توانيد مقاله تدريس خصوصي آيلتس در مشهد را مطالعه فرماييد. 

ديكشنري هاي آنلاين اغلب داراي مثال‌هاي صوتي مي باشند كه شما مي‌توانيد تلفظ هاي خود را چك كنيد و برنامه هاي ديكشنري بسياري نيز وجود دارد كه شما در هرجايي مي‌توانيد  بر روي گوشي‌هاي هوشمند خود به همراه داشته باشيد. البته مراقب باشيد كه خيلي متكي به اين ابزارها نباشيد. ابتدا تلاش كنيد خودتان كلمات را ادا كنيد و سپس بررسي كنيد كه آيا درست تلفظ كرده‌ايد يا خير. 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۰:۲۹ ] [ ياسر موسوي ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

تلگرام و اينستاگرام ماركتينگ لازمه تجارت شما
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب