تلگرام و اينستاگرام ماركتينگ
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 7
دیروز : 15
افراد آنلاین : 1
همه : 3654
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

مقدمه مرتب نويسي

حتما براي شما هم پيش آمده كه در كلاس حوصله مرتب نويسي را نداريد. اكثر اوقات سعي مي كنيد مطالب را فقط يادداشت كنيد و اهميت زيادي به مرتب نويسي نمي دهيد. در واقع بسياري از افراد با اين مشكل مواجه هستند. حتي يكي از زبان آموزان من اصلا توانايي مرتب نويسي نداشت! يعني اگر مطالب را به صورت خوش خط و خوانا مي نوشت، نمي توانست آن ها را ياد بگيرد! اما غافل از اين كه با حوصله نوشتن و مرتب نويسي يكي از فاكتور هاي موثر در زمينه يادگيري زبان انگليسي است. 

اگر شما هم از اين كه نمي توانيد مرتب نويسي را در يادداشت هاي خود رعايت كنيد خسته شده ايد، توصيه مي كنيم اين مقاله را مطالعه كرده تا با راهكار هايي در اين زمينه آشنا شويد. 

 

اگر مي خواهيد درباره بخش رايتينگ آيلتس اطلاعات بيشتري كسب كنيد، روي لينك كليك كنيد. 

 

چرا مرتب نويسي مهم است؟ 

همان طور كه مي دانيد، يكي از مهم ترين عوامل موثر در يادگيري زبان انگليسي، انگيزه است. براي اين كه انگيزه يادگيري را در خود ايجاد كنيد، مي توانيد فعاليت هاي مختلفي را امتحان كنيد. ايجاد اين انگيزه در هر فرد مي تواند به صورت متفاوتي انجام شود. به عنوان مثال يك نفر با جملات انگيزشي انگيزه مي گيرد. ديگري با تماشاي فيلم هاي انگليسي زبان اين انگيزه را مي گيرد. اما يكي از مهم ترين فاكتور هايي كه باعث افزايش انگيزه شما براي مطالعه مي شود، همين مرتب نويسي است. 

 

اگر مي خواهيد درباره يادگيري زبان انگليسي اطلاعات بيشتري كسب كنيد مي توانيد روي لينك كليك كنيد. 

 

زماني كه مي خواهيد مطالب جلسه گذشته را مرور كنيد و يا براي امتحان جلسه آينده آماده شويد، سراغ كتاب يا دفتر خود مي رويد. اگر مرتب نويسي را رعايت كرده باشيد، مي توان گفت با لذت و تمايل بيشتري مطالعه را انجام خواهيد داد. اما در نقطه مقابل، اگر مطالب را بدون نظم نوشته باشيد، پس از گذشت مدت كوتاهي، از مطالعه كردن خسته مي شويد. يا حتي نمي توانيد مطالب را به خوبي پيدا كرده و بخوانيد! همين باعث مي شود كه نتوانيد عملكرد خوبي در آزمون داشته و  نا اميد شويد!!! 

هميشه اين را به خاطر داشته باشيد كه يادگيري زبان انگليسي بايد همراه با شادي و نشاط باشد. به همين دليل هميشه بايد دفتري زيبا و لوازم تحرير خوب براي نوشتن زبان استفاده كنيد. زيرا اين كار باعث مي شود از نوشتن و مطالعه كردن زبان لذت بيشتري ببريد و در ميزان يادگيري شما تاثير به سزايي دارد. 

 

اگر مي خواهيد دوره آموزشي خود را آغاز كنيد، مي توانيد مقاله تدريس خصوصي زبان انگليسي در مشهد را مطالعه كنيد.

 

چگونه مرتب نويسي را رعايت كنيم؟ 

شايد با خودتان بگوييد كه مرتب نويسي زمان زيادي مي گيرد و اگر بخواهيم اين كار را در كلاس انجام دهيم، يا زمان زيادي را از دست مي دهيم يا از كلاس عقب مي مانيم. اما بايد بگويم كه براي اين كار هم راه حل هايي وجود دارد. 

 

اگر مي خواهيد خود را براي شركت در آزمون آيلتس آماده كنيد، مي توانيد مقاله تدريس خصوصي آيلتس در مشهد را مطالعه فرماييد. 

 

اغلب زبان آموزان به دليل خستگي و جو كلاس ممكن است حوصله لازم براي مرتب نويسي را نداشته باشند. ما توصيه مي كنيم كه از دفتر اصلي خود در كلاس استفاده نكنيد. سعي كنيد هميشه يك دفترچه همراه خود داشته باشيم. مطالبي كه استاد مي گويد و نوشته هاي تخته  را آن جا يادداشت كنيد. زماني كه در خانه هستيد، دفترچه را برداريد و مطالب آن را مرور كنيد. اين كار باعث مي شود كه درك بهتري نسبت به حجم مطالب گفته شده داشته باشيد و مي توانيد آن ها را بهتر دسته بندي كنيد. حالا مي توانيد اين مطالب را همراه با مرتب نويسي، داخل دفتر اصلي خود وارد كرده و آن ها را هر زمان كه مي خواهيد مطالعه كنيد. 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۲۰:۱۲ ] [ ياسر موسوي ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

تلگرام و اينستاگرام ماركتينگ لازمه تجارت شما
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب