تلگرام و اينستاگرام ماركتينگ
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 24
دیروز : 15
افراد آنلاین : 1
همه : 3698
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

مقدمه تقويت مهارت هاي ليسنينگ 

امروزه يادگيري زبان انگليسي به يكي از محبوب ترين و در عين حال مهم ترين فعاليت هاي جامعه تبديل شده است. به طوري كه بيشتر جوانان و حتي تعدادي از بزرگسالان به دنبال يادگيري اين مهارت هستند. 

اگر چه يادگيري زبان انگليسي كار بسيار سختي نيست، اما باز هم زبان آموزان در اين مسير پر پيچ و خم با چالش هايي روبرو هستند كه آن ها را از يادگيري موثر زبان انگليسي باز مي دارند. 

گروه آموزش زبان انگليسي ما تصميم گرفت تا يكي از روش هاي جذاب براي تقويت مهارت هاي ليسنينگ را به شما معرفي كرده و به شما كمك كند تا زبان انگليسي را با لذت و سرگرمي ياد بگيريد. 

 

اگر مي خواهيد اطلاعات بيشتري درباره بخش هاي مختلف آزمون آيلتس كسب كنيد مي توانيد روي لينك كليك كنيد. 

 

تكنيك سايه چيست؟

يكي از جالب ترين تكنيك ها براي تقويت مهارت هاي زبان انگليسي تكنيك سايه مي باشد. اين تكنيك تاثير مستقيمي بر مهارت هاي ليسنينگ شما دارد. تنها وسايلي كه براي انجام اين تكنيك نياز داريد يك تلفن همراه و يا MP3 player مي باشد. 

تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه يك فايل صوتي مانند موسيقي، اخبار، برنامه هاي راديويي و ..... پخش كرده و به ان گوش كنيد. اما نكته اي كه بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه نيازي نيست به تك تك كلمه ها گوش كرده و سعي كنيد كه معني آن ها را به صورت دقيق متوجه شويد. حتي نيازي نيست كه كلماتي كه ياد نداريد را يادداشت كرده و بعدا معني آن ها را در ديكشنري پيدا كنيد. 

 

براي آشنايي با ديگر روش هاي تقويت مهارت هاي زبان انگليسي مي توانيد روي لينك كليك كنيد. 

 

زماني كه شما اين فايل صوتي را پخش مي كنيد، بايد فقط به آن گوش كنيد. يعني نيازي به تمركز نيست. شما مي توانيد اين كار را هنگام ورزش، در باشگاه، در تاكسي، در اتوبوس، حين انجام كار و ..... انجام دهيد. زيرا زماني كه به اين فايل ها گوش مي كنيد، تاثير غيرمستقيمي بر ضمير ناخودآگاه شما دارد و باعث مي شود به مرور زمان گوش شما آشنايي بيشتري با لهجه و لحن زبان انگليسي پيدا كند. 

انجام دادن مكرر اين كار در بازه زماني طولاني مدت به شما اين اجازه را مي دهد تا پيشرفت خود را در زمينه مهارت هاي ليسنينگ به وضوح مشاهده كنيد. 

زبان آموزان زيادي وجود دارند كه از اين تكنيك استفاده كرده و بعد از مدتي از نتايج به دست آمده راضي بوده اند. اگر شما هم قصد دارد تا در مهارت هاي ليسنينگ خود پيشرفت كنيد، توصيه مي كنيم حتما از اين تكنيك استفاده كنيد. 

 

اگر مي خواهيد مهارت هاي رايتينگ آيلتس خود را بهبود ببخشيد توصيه مي كنيم مقاله دريافت نمره 7 رايتينگ آيلتس را مطالعه فرماييد. 

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۱:۳۵ ] [ ياسر موسوي ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

تلگرام و اينستاگرام ماركتينگ لازمه تجارت شما
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب