تلگرام و اينستاگرام ماركتينگ
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 9
دیروز : 6
افراد آنلاین : 1
همه : 3283
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

در اين مقاله با هم روش رسيدن به اين هدف را مرور مي كنيم.

آيا سه ماه وقت براي گرفتن نمره 7 كافي است؟ پاسخ اين سوال بستگي به سطح زبان انگليسي شما در حال حاضر دارد، اگر الان در سطح نمره 6 باشيد، بله حتماً كافي است، ولي معمولاً متقاضياني كه به آكادمي عبادي براي كلاس آيلتس شركت مي كنند در سطح متوسط يا حتي مقدماتي هستند و مايل هستند كه در عرض سه ماه به نمره 7 برسند، بنابراين شايد سوال درست تر اين باشد كه اگر در سطح مقدماتي باشيد چند ماه كلاس و چه برنامه ريزي منزلي ممكن است كه شما را به نمره 7 برساند و آيا اصلا اين فرض كه سه ماه كلاس براي رسيدن به نمره 7 كافي است درست است؟

 

براي كسب اطلاعات بيشتر و آشنايي با آزمون آيلتس مي توانيد روي لينك كليك كنيد. 

 

پاسخ كوتاه به سوال بالا اين است كه بله در سه ماه هم مي توان از نمره كاملاً مقدماتي به نمره 7 رسيد، ولي اينكه يك برنامه ريزي قطعي باشد ممكن نيست. به عبارتي شانس رسيدن به اين نمره در سه ماه هم وجود دارد، ولي به شانس بستگي دارد.  از كاملاً مقدماتي تا نمره 7 در IELTS در سه ماه، شباهت زيادي به دوره هاي فشرده تكاوري دارد، هر شخصي مي تواند در اين دوره ها شركت كند، ولي هر شخصي در سه ماه يك تكاور موفق نخواهد شد.  اكثر مراكزي كه تبليغ مي كنند كه از مقدماتي تا آيلتس در 3 ماه، در حقيقت تبليغ مي كنند كه تمامي دوره هاي آموزشي لازم را در سه ماه برگزار خواهند كرد، به عبارتي شما هر روز به شكل فشرده حدود 4 ساعت يا بيشتر كلاس خواهيد داشت، هزينه زيادي در زمان كم خواهيد كرد، و شب ها تا ديروقت در حال انجام تمرين ها، يادگيري لغت معني، تمرين تكنيك ها و تست زدن هستيد، و در روز آزمون IELTS  اگر در سلامت ذهن و جسم باقي مانده باشيد و شانس بياوريد و سوال ها در حوزه هايي باشد كه رسيده باشيد لغت معني كافي ياد بگيريد، به نمره 7 خواهيد رسيد.

اگر مي خواهيد با روش هاي تقويت مهارت هاي آيلتس آشنا شويد مي توانيد روي لينك كنيد. 

 

براي موفقيت در آزمون آيلتس به اين شكل لازم است كه تمرين ها انجام شود:نخست لازم است كه سطح زبان انگليسي در هر چهارمهارت به سطح نمره 7 برسد،  بسته هاي آموزشي آكادمي عبادي لغت معني و اصطلاحات لازم براي امتحان را پوشش مي دهند و اين آرامش را به شما مي دهند كه به خاطر يك لغت معني ناقابل سوالي را از دست نخواهيد داد. مطالعه هر بسته آموزشي 10 ساعت تمرين در منزل نياز داريد و براي رسيدن به نمره 7، مطالعه 9 بسته لازم است. براي اطمينان از موفقيت شما در يادگيري، براي هر بسته آموزشي، يك آزمون تشريحي نيز وجود دارد كه جاي تقلب و شانس باقي نمي گذارد، به اين شكل مطمئن خواهيد بود كه آماده هستيد كه بسته بعدي را دريافت كنيد. بسته هاي آموزشي آيلتس آكادمي عبادي و همينطور آزمون آن ها براي شاگردان آيلتس آكادمي عبادي رايگان هستند و فقط براي ما اين مهم است كه شما واقعاً آن را مطالعه و تمرين كنيد، مخصوصاً بخش پترن كه به شما جملات مناسبي براي مكالمه و نگارش مي دهد كه گرامر پيچيده، لغت معني پيشرفته و ساختار مناسب براي نمره 7 به بالا دارند. اين پترن ها از كتاب 504 طراحي شده اند و روش استفاده از آنها در بسته آموزشي براي شما شرح داده شده است.

 

براي آشنايي با روش هاي تقويت اسپيكينگ مي توانيد مقاله تقويت مكالمه زبان انگليسي را بخوانيد. 

 

سپس لازم است كه انواع سوالاتي كه در آزمون آيلتس طراحي مي شوند را بشناسيد، در آزمون آيلتس بعد از داشتن مهارت، استفاده كامل از زمان مهم است. به عنوان مثال آزمون Reading Academic آيلتس آنقدر طولاني است كه اگر شما بخواهيد متن را با آرامش بخوانيد، هرگز به تمامي سوالات نخواهيد رسيد.

 

براي آشنايي با روش هاي كسب نمره خوب در بخش رايتينگ آيلتس مي توانيد مقاله تقويت رايتينگ آيلتس را بخوانيد. 

 

بنابراين نه تنها مهارت در زبان انگليسي، بلكه مهارت در پاسخ دادن به هرگونه سوال آيلتس مطرح مي شود به اين شكل لازم است كه تكنيك و ترفند هايي كه كمك مي كند هرگونه سوال را با سرعت بيشتري پاسخ دهيد در كلاس آمادگي آيلتس آكادمي عبادي به شما آموزش داده شود و آن موقع وقت اين است كه در منزل تمرين كافي روي هر تست داشته باشيد كه آنچه در كلاس يادگرفتيد و تمرين كرديد در ذهن شما بشيند و اصطلاحاً Second Natureشما شود، يعني بدون اينكه فكر كنيد و يا استرس داشته باشيد بتوانيد آن را اجرا كنيد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۰۱:۲۶ ] [ ياسر موسوي ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

تلگرام و اينستاگرام ماركتينگ لازمه تجارت شما
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب