تلگرام و اينستاگرام ماركتينگ
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 2
دیروز : 4
افراد آنلاین : 1
همه : 3419
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
  • صدايتان را ضبط كنيد (RECORD YOURSELF)

    وقتي با خودتان تمرين مي كنيد، هيچ دليلي ندارد كه از صحبت كردن مضطرب شويد. به يك فايل يا كليپ صوتي گوش دهيد و سعي كنيد كه مثل گوينده صحبت كنيد و يا اداي آن را در بياوريد. همزمان صداي خود را ضبط كنيد و ببينيد تا چه حد مثل گوينده حرف ميزنيد. براي انجام اين تمرين به جاي فايل صوتي، مي توانيد از روي يك كتاب با صداي بلند بخوانيد. به صداي خود گوش دهيد. بررسي كنيد كه كجا در خواندن مشكل دارد و يا تپق مي زنيد. قسمت هاي دشوار را چند بار خوانده و ضبط كنيد.

    براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد بخش اسپيكينگ آيلتس مي توانيد روي لينك كليك كنيد. 

     با صداي بلند كتاب بخوانيد (READ ALOUD)

  • اگر فرصت و امكان ضبط كردن صداي خود را نداريد، روزانه 20- 15 دقيقه از وقت خود را صرف بلند خواندن از روي كتاب كنيد. به مرور زمان به صحبت كردن و به كار بردن جمله هاي طولاني تر عادت مي كنيد. هم چنين واژگان جديد را تبهر ياد مي گيريد و دايره لغت شما گسترده تر مي شود. براي اين تمرين بهتر است از كتاب هاي مكالمه استفاده كنيد (كتاب هايي كه متن آن ها شامل مكالمه بين 2 يا چند نفر است.)

براي اشنايي با ديگر روش هاي تقويت اسپيكينگ آيلتس مي توانيد روي لينك كليك كنيد. 

 

  • به MP3، پادكست و اخبار گوش دهيد. LISTEN TO MP3S, PODCASTS, AND THE NEWS.

    ممكن است شنيده باشيد كه بهترين راه براي يادگيري مكالمه، ارتباط داشتن با native speaker و يا زندگي در كشور هاي انگليسي زبان است. اما خوشبختانه در عصر ارتباطات همه حداقل به يك يا چند native speaker، دسترسي دارند. شبكه هاي راديويي و تلويزيوني مثل scientific American، CBC، BBC و Australia’s ABC تنها چند نمونه از اين ها هستند. نكته بهتر اينكه گويندگان مجري هاي اين شبكه ها با انگليسي استاندارد و واضح صحبت مي كنند. با اين كار با يك تير دو نشان زده ايد. علاوه بر تقويت مهارت هاي زبان انگليسي، به اخبار روز نيز تسلط داريد و تمرين بهتر اين است كه خبر هايي را كه شنيده ايد به انگليسي براي ديگران بازگو و يا تعريف كنيد.

    .

     به موسيقي نيز گوش دهيد (LISTEN TO MUSIC, TOO)

  • در روز به يكي دو آهنگ انگليسي زبان گوش دهيد. براي شروع بهتر است ترانه هايي را انتخاب كنيد كه ريتم ملايم تري دارند. متن ترانه را از گوگل جستجو كنيد و چند بار با صداي بلند بخوانيد. سعي كنيد مفهوم ترانه را نيز درك كنيد. گوش دادن به موسيقي انگليسي يكي از بهترين راه هاي يادگيري اصطلاحات محاوره اي است.

اگر مي خواهيد آموزش خود در زمينه آيلتس را اغاز كنيد مي توانيد مقاله تدريس خصوصي آيلتس در مشهد را مطالعه فرماييد. 

  • برنامه هاي تلويزيوني و فيلم ببينيد (WATCH TV AND MOVIES)

    براي بالا بردن مهارت speaking، بايد مهارت listening و شنوايي خود را نيز تقويت كنيد. بهترين راه اين است كه در مكالمات و گفتگو هاي روزمره، شركت كنيد. اگر شرايط مكالمه با شخص ديگري را نداريد، پس بهتر است فيلم ببينيد. حتي الامكان سعي كنيد بدون زيرنويس فيلم ببينيد. فيلم و برناه هاي تلويزيوني يكي از بهترين منابع يادگيري زبان است از آن جايي كه مي توانيد بار ها و بار ها آن را تماشا كرده و با شخصيت هاي آن ارتباط برقرار كنيد و به مرور زمان مهارت هاي گفتاري و شنيداري خوبي كسب كنيد.

  •  

  • اگر مي خواهيد درباره يادگيري آيلتس اطلاعات بيشتري كسب كنيد مي توانيد مقاله بهترين كلاس خصوصي آيلتس در مشهد را مطالعه فرماييد. 

  •  

     

     افكار خود را بازگو كنيد (NARRATE YOUR WORLD)
  • هر روز راجع به هر چيزي كه در فكر داريد و يا هر آنچه كه اتفاق افتاده، با خود صحبت كنيد. به گذشته و آينده خود فكر كنيد و راجع به آن ها حرف بزنيد. اين تمرين به شما كمك مي كند كه انگليسي فكر كنيد. هرچه كه انگليسي فكر مي كنيد، راحت تر انگليسي صحبت مي كنيد.

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۱۰:۱۸ ] [ ياسر موسوي ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

تلگرام و اينستاگرام ماركتينگ لازمه تجارت شما
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب